KENAL DULU Hai – O


 

LATAR BELAKANG SYARIKAT

Hai-O Marketing Sdn Bhd merupakan anak syarikat yang disokong 100% oleh Hai-O Enterprise Bhd. Sejak penubuhan Hai-O Enterprise pada tahun 1975, syarikat ini menjalankan perniagaan perubatan tradisional China dengan berlandaskan konsep, "Produk berkualiti dengan harga berpatutan" dan sentiasa melakukan kerja amal.

Pada tahun 1996, Hai-O Enterprise melangkah ke era baru setelah berjaya disenaraikan di Papan Kedua Bursa Saham Kuala Lumpur (Bursa Malaysia), dan mengekalkan rekod gemilang dengan mengagihkan dividen setiap tahun. Pada masa yang sama, ia juga merupakan syarikat pertama dan satu-satunya syarikat yang disenaraikan di Bursa Malaysia melalui penjualan produk penjagaan kesihatan tradisional.

Perniagaan Kumpulan Hai-O termasuk pemborongan, pengimportan, peruncitan, jualan langsung, farmaseutikal dan klinik perubatan tradisional. Dalam masa 30 tahun ini, Hai-O berjaya menubuhkan rangkaian jualan dengan strategi pemasaran yang kukuh.

Sejak penubuhan Hai-O Marketing pada bulan September 1992, syarikat ini terus berkembang dan menjadi sebuah syarikat jualan langsung yang unggul di Malaysia.

Atas pencapaian yang terserlah, Hai-O Marketing dipilih sebagai salah sebuah syarikat jualan langsung yang unggul daripada sepuluh buah syarikat jualan langsung di Malaysia. Di samping meraih gelaran "Syarikat yang Paling Menakjubkan", "Syarikat Jualan Langsung yang Berkembang Paling Cepat" dan "Syarikat yang Paling Stabil".

Kini, kami memiliki lebih daripada 34,000 orang pengedar aktif dan lebih daripada 50 buah stokis / pusat jualan di seluruh Malaysia bagi memudahkan pembelian barangan oleh pengedar.

Menjadi ahli kepada Persatuan Jualan Langsung Malaysia sejak tahun 1994.
 

Pelan Pemasaran Hai-O Marketing


Peluang perniagaan Hai-O adalah terbuka kepada semua lapisan masyarakat dengan risiko yang rendah dan kos permulaan yang rendah.
Ia membantu anda membina perniagaan sendiri melalui penjualan produk dan penajaan orang lain. Pengedar baru kemudiannya akan menjual produk dan menawarkan peluang perniagaan ini kepada orang lain. Sudah tentu dengan perkhidmatan yang berkualiti tinggi, perhubungan jangka masa panjang dapat dijaminkan.
Oleh itu, dengan menyampaikan ilmu pemasaran dan penjualan anda kepada ahli kumpulan anda bukan sahaja untuk membina rangkaian perniagaan sendiri, malah membantu orang lain membina rangkaian perniagaan mereka.
Intisari peluang pendapatan bagi pelan pemasaran Hai-O Marketing adalah penjualan produk yang berkualiti dan perkhidmatan yang ditawarkan serta penajaan. Sedangkan perniagaan anda berkembang, pulangan turut akan bertambah. Dalam pelan pemasaran Hai-O Marketing, tiada sebarang ganjaran yang harus diberi kepada sesiapa yang hanya menaja orang lain sebagai pengedar berdikari.

Pengiktirafan

  • Direct Sales Licence
  • PDA (Petroleum Development Act) Licence
  • GMP (Good Manufacturing Practice) Licence
  • ISO 9001
  • Halal
  • Member of DSAM (Direct Selling Association of Malaysia)

Anugerah

  • Most Professional Company by "Today" Direct Sales Magazine
  • Most Established Company by "Today" Direct Sales Magazine
  • Top Sales Award of Beijing Te Zhi Bai Feng Wan
  • Excellent Performance by RHB Insurance Bhd
  • Superbrand
  • The Malaysia Book of Record
  • Golden Bull Award
  • Enterprise 50


 

BERTANYALAH DENGAN MEREKA YANG TELAH BERJAYA DALAM HAI O,BUKAN BERTANYA KEPADA kawan anda iaitu EN Serbatahu Bin Al'ego yang telah join @ pernah dengar2 tentang Hai O,kerana beliau menyayangi kesempitan dan kesusahan hidup anda,dia tidak sanggup kehilangan kawan seperti anda yang sentiasa setiap kali gaji naik untuk bersama sama dgn anda ke Bank Rakyat membuat overlap.Orang Hai o yang telah join dan buat hai o sekarang tidak dibenarkan oleh Bank membayar balik Personal loan dalam masa 3 bulan,kena bayar selepas 6 bulan,kalau anda tak percaya pi tanya bank.Guna kemudahan dana bank yang ada,bukan menggunakan untuk kesusahan dan merungut setiap tahun kalau kerajaan tak bagi bonus,minyak naik,ikan naik harga dan orang naik orang(belanja kahwin).Jika Gaji bersih anda RM 750 ke bawah ajak kawan anda tadi ke JKM,pohon bantuan sama dengan mereka yang tak berkeupayaan kerana faktor yang mungkin anda tak fahami(orang JKM faham),tetapi mereka lebih mulia daripada anda kerana sangup berdikari dan tidak bersenang lenang pada 24hb/25hb setiap bulan. Menambah pendapatan dan kesenangan banyak caranya,ini satu peluang yang terbukti.Jika anda sudah ada peluang dan sudah menggerakkanya maka anda ANTARA yang terhebat,tetapi JIKA anda masih lagi sekarang BERFIKIR – FIKIR ,BERNANTI-NANTIAN,TUNGGU DAN LIHAT DAHULU maka anda akan tetap seperti hari ini untuk tahun depan.Nasib dan Ketentuan adalah dari Allah s.w.t ,usaha adalah keberkatan dan kesenangan hidup.